შემაჯამებელი დავალების ნიმუშები, მიზნები და შედეგები
შეფასების რუბრიკები
VIკლასი
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiIMqdEiMLkyypyjcAHTpZMdlpu1L-Fp9m5hDFVvV0ERlG5pbiKLGJ2l3aiYU1UX6f0aaXQxc-luANS7z4AJHgw66hE_gcDLr7lNllUpC8y5doIVwCn48YjA2L_szITr9ySjvUheRYpsdDn/s1600/nuka+3+001.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJxkbva_OK3bMIn1LGRiLA0ApCQYRD7pdGC2X7ss2D1yvbJqRwzVWR9aQpuENLgpqo-6tQqpEd0OwXc0L_g-8t_YywEBb4l5L5hDOBP03dwkG_6zolP3OUq5B4k_uGeEr2fonoMtqE0DUx/s1600/nuka+2+001.jpg)
შეფასების რუბრიკა
№
|
რა უნარი ან ენობრივი ასპექტი მოწმდება
|
დავალება
|
საკითხების
რაოდ-ბა
|
ქულა
სწორ
პასუხში
|
მაქსიმა-ლური
ქულა
|
1
|
მოსმენა
|
მოუსმინეთ 10 ტექსტს და უპასუხეთ თითოეული ტექსტის შემდეგ მოცემულ კითხვას.შემოხაზეთ სწორი პასუხი.
|
10
|
1
|
10
|
მიზანი:მოსწავლემ აუდიო მოსმენით გაიგოს თხრობითი ხასიათის
ტექსტი(ამბავი,ადაპტირებული ლეგენდა),დაადგინოს კონკრეტული დეტალები.
შედეგი:მოსწავლე ამოიცნობს პერსონაჟებს, მათ დამახასიათებელ ნიშან-თვისებებს,ამოიცნობს მოქმედებებს,მოვლენებს,დროსა და ადგილს. ყურადღებას ამახვილებს მხოლოდ მისთვის საჭირო კონკრეტულ ინფორმაციაზე(სად,როდის, რამდენი, როგორი და სხვა)და ამოკრეფს მას.
No comments:
Post a Comment